Pazartesi, Mayıs 10, 2010

ne haftasonuydu ama

yaşananlar çok olunca 
yazılacaklarda bol oluyor...



cumartesi benim doğumgünümdü...
ne gündü ama

cuma akşamı koc'A aldı beni
yemeğe götürdü
akşam saat 10
işi yoğun tabi adamın

süper jesti vardı masa üzerinde koc'Amın
touch&pen...
yazdıklarıma çizim 
çizdiklerime yazim diye

sevinmek ne kelime 
bayıldım bayıldım...

cumartesi anne kahvaltı
atölye çiz boya 
al kardeşi
kandırsın seni
oyalasın oyalasın
alsın götürsün anneye

börekler kısırlar bir masa
bu arada bende bayılırım 
mercimekli köfteye
sayın koray ağa


iyiki doğdun gSd...
ne mutluluk ama

bide bıdık kardeşle
biricik arkadaş
süper bir pasta yapmışlar
süpriiiiiiiiz

tabi fındık faresi beni görünce kapıda
"hadi pasta hadi pasta" diye
döne döne
başlayınca bağırmaya
uyandım son anda pasta olayına

yavru kuşu aç bırakmışlar ama
pasta mumlarla gelip kesilene kadar 
dayanamadı bile
komik fare...

akşam 10.30 eve kon
duş, kek anneler günü hazırlığı
12 de açtım bilgisayarı


çiz boya 
engin 1 dünya
nasıl eğlenceli ama...

saat 3 oldu mu bir anda
koc'A 2.30 da geldi bu arada...


sabah anneler günü kahvaltısı
incek koc'A annesi sofrası
geç kaldık benim yüzümden ama
süperdi yine sofra...

babaanne kuzen derken
uzun süredir aklımdaki 
düveroğlunda 1 yemek
ordan ne yazıkki geldi sıra
kardeşe baş baş demeye...


maç varmış ya
ankaragücü-fb
hemen havaşın yanı başında

fb türbünü sıkışmış yağmurda binaya
rehin kaldık bi güzel arabada



indik sonunda
bindirdik kardeşi otobüse
el sallayıp şebeklikler yaparken aşağıda
bir anda biber gazı sardı 
genzimizi yaktı
betimiz benzimiz attı...
yine koş arabaya

plaka fb olunca
bir hışım kaçtık stad çevresinden
hoop eve
maç nede olsa evde var ekranda...

anne çiflikte
baba koc'A maça konsantre
bende benim anneler günü hediyemle baş başa
koc'A kocaaaa 1 süpriz daha yapmış bana
baygın balık uslu kuşla ilgili hatta
üzerinde biraz çalışmam lazım
bitince taşınacağız
hemde beraberce...

çok önemli not:
pastamın resimleri rehin kaldı 
kurtarınca koyacağım
süperdi süper

10 fikir:

Peren dedi ki...

Hey!

:)

Doğum günün kutlu olsun o zaman:) Sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum ben de uzaktan..umarım en güzel yaşın yeni yaşın olur ve ondan sonrakiler de bu yaşından güzel..katlanarak güzelleşsin yaşamın..

Pastanın fotoğraflarını koy ama tamam mı? Bakıp neşelenmek istiyorum...hediyeni çok merak ettim ama nasıl bir şey olduğunu hayal edemedim..

Yeni evin nasıl olacak, bunu da merak ediyorum...

Ve öpüyorum...

gSd dedi ki...

pastanın fotosunu ele geçirince hemen koyacağım...

touch & pen imi merak ettin...
harika bişi
http://www.wacom.com/bamboo/bamboo_pen_touch.php

öğrenirsem eğer kullanmayı adam akıllı
neler koyacağım yazılara resim diye çok eğlenceli...

bu arada evden taşınmıyoruz...
yorum okuyanlara yarı süpriz olabilir pek okuyanın olduğunu da sanmıyorum ya :)
blog taşınacak
ancak nasıl düzenleyeceğim o domaini gözüm korktu bu gün valla ...

gSd dedi ki...

bu arada teşekkürler kutlamaya...
herkesin hergünü öncekilerden süper geçer işallah :D

Peren dedi ki...

Ahh harika bişi bu, bayıldım, harikalar yaratırsın sen bununla...
Evet, evet doğru anladım sadece sayfanın değişeceğini , buraya da senin evin demek istemiştim:)
Okuma konusu ise...az ve öz olsun boşver..bloglarda okunma konusunu anlamak mümkün değil...saçmasapan ve içerik açısından son derece çapsız blogların çılgın izleyicileri olduğunu görüyorum ve çok şaşırıyorum bazen...
Burası ise mesela; beni nasıl keyiflendiriyor anlatamam...satır aralarında öyle tatlı ve derin şeyler var ki...senin bloğunu her daim daha kaliteli ve derin olan bağımsız filmlere benzetiyorum.."bağımsız blog"...anaakım olma sen, bağımsız ol:)

gSd dedi ki...

ha haaay "bağımsız blog"
akşam koc'A ya hemen yetiştirecem
bayılacaktır benim gibi
iyiki varsın...

Peren dedi ki...

:)
Sen de:)))

Nihan dedi ki...

bekliyorum çizimlerini,doğum günün kutlu olsun.sevgiler.

gSd dedi ki...

teşekkürler..
benimkiler tam amatör işi
daha programımı bile bulamadım :(
tüm tavsiye öneri ve eleştirileri bekleyeceğim

Gezenti dedi ki...

Geçmiş dooom günün kutlu olsun :P
Biz epey bir unutmuşuz !

gSd dedi ki...

teşkürler sayın gezen gezenti :)

 
template by suckmylolly.com