Perşembe, Mayıs 06, 2010

korkuttular ama vazgeçtiler

blogspot.com uzantısı artık
yasaklı cıss
çalışanlar fazla vakit geçirmesinler
vizyonları gelişmesin...
bir bakıma haklılar da
amaaan


http://www.google.com/reader
kapalı bloglarımızın dekoderi
orada açılıyorlar
yeterki ayarlarda tüm postu göster 
seçilmiş olsun


bu arada blogger.com açık
bu sayede buradayım
ama şimdilik


kapalı ekran görüntüsünü eklemek üzere
açtım blogumu
bide ne göreyim
kanlı canlı yayında


hadi bakalım hayırlısı!!


hıdırla ilyasa mektup yazdım dün akşam
posta kutusu 
bahçedeki gül fidanı
postaladım yolladım


sabaha okunmuş geri bırakılmıştı koyduğum yere
isteklerim maddi değil
hepsi manevi
olur muki?

2 fikir:

Peren dedi ki...

Ufff çok korktum ben de okuyunca, öyle yazışamayacak mıydık yani biz sıkıcı iş günlerinde:(
Neyse ki burdasın...
HEPSİ OLACAK:)
Öpücükler...

gSd dedi ki...

sorma peren sorma
sabah sabah açılırken explorer
hali hazırda açık olan bloglar blocked gelince bir hışımla blogger.com u denedim
kayıt panaleim gelince ekrana fırsattan istifade yazıverdim
ha kapandı ha kapanacak korkusuyla
sonra geri gelince bloglarım pek bi mutlu oldum :D

hıdırellezden ziyade
hep gerçek olsun dileklerimiz bence...

 
template by suckmylolly.com