Cumartesi, Mayıs 22, 2010

bana kazandırdıkların


günler geçtikçe
saymakla bitmeyecek
şimdiden biraz toparlamak lazım

öğrettiklerinin yanında
alıp götürdükleri de var
onlara da bir ara değinmek lazım
bu arada

sabah erken kalkabilmeyi
dışarıdaki her yemekle
kola içilmesi gerekmediğini
menüyü sağlık taramasından geçirmeyi
kendim için önemli olduğumu
biraz fazla kilo alınca
nasıl yorulabileceğimi gösterdi

gülümseyince moralimin düzeldiğini
başkası için birşey yaptığımda
kendime yaptıklarımdan daha çok keyif aldğımı
öyle durup dururken şarkı mırıldanınca
içeride olduğunu hatırlattı

bu gün işlerimi bitirdim eve geldim
sevmem öyle sebepsiz evde olmayı
hoş bu gün balkona perde takıldı
ama bitti işte
var mı dışarı çıkasım
yok...

evde bana huzuru gösterdi
gündüz vakti televizyonun karşısında
bir göz açık öbür göz kapalı
ama gülümseyerek mutlu mutlu
nasıl kendini şanslı hissedebileceğimi anlattı...

seni dinlemeye devam edeceğim
sıkıyorsa dinleme tabi de
dinledikçe öğreniyorum
öğrendikçe aslında kendimi keşvediyorum
sende uslu kuzu ol olur mu
anne kız yumuş yumuş
yuvarlanır gideriz

yukarıdaki resimi bulmuşum bir yerlerden
biliyorum yerini kaydetmem lazım ama
hep ihmal ediyorum
resmin adı lonely bird müş
bu 2 gün epey uygun bana
"lonely but lovely bird" modunda ama..

1 fikir:

Peren dedi ki...

Hey! Ben geldim!

Ah çok şirin yazıyorsun Gsd ve çok şirin yaşıyorsun hamileliğini...kuzunla ilişkinizi kıskanıyorum ve çocuk sahibi olmayı bu aralar hiç mi hiç düşünmeyen ben, okudukça bu fikre yaklaşıyorum:)))

Lale Abla, zamanı durduran kızın dizisinin ismini merak etmiş, bir ben hatırlıyorum bu diziyi zannederdim demiş...

Öpücükler...

 
template by suckmylolly.com