Perşembe, Mayıs 20, 2010

meraktayım ben


değişiklikler var bende bu ara 
fiziki değil psikolojik...
artık yanlızlığa sinirlenmiyorum
boş kaldığımda öyle televizyon önünde yatamıyorum
ama hala aklımda 1000 çeşit iş
ve ben 999 tanesini yapamadığım için yanıyorum..

çoğu şeyi yoluna koydum sayılır
en azından plan dahilindeler
tek korkum kavurucu sıcaklar
şu anda 25 +0 olduğuma göre
daha geçilecek 15 hafta var önümde


kendisi içeride dans etmeye başladı
çok ilginç bir his
koc'A ya üzülüyorum aslında
haberi yok anne kız verdiğimiz partilerden

küçük sırdaş
kimbilir o ne kadar destek olacak bana
ben ne kadar omuz vereceğim ona...


kavuşunca mı anlaşılacak beklemeye değer olduğu acaba
şu anda sadece kocamaaan 1 merak var ortada

5 fikir:

Nihan dedi ki...

nasıl seveceksin bilsen onu
alacaksın pempe,beyaz,rengarenk tulumu
zormuş böyle yazmak anladım tamam
söyle nasıl gidiyor bendeki kafiye durumu.

sıcaklara dikkat, ben klimayla yaşamıştım
dinlen fırsat buldukça sonra zor uyuyacaksın
resmini çok beğendim,sana özgü olmuş

tablet hediyesi sana cuk oturmuş.(heh)

gSd dedi ki...

nasıl hoşuma gitti yorumu okumak
döndüm döndüm 1 daha okudum..

bence kafiye durumu
fazlasıyla başarılı

sıcak çok ama çok korkutuyor
geçen hafta sıcaktı ya
biraz ortalık
ben ruh gibi dolanmaya başlamıştım
ne zaman serinledi
kendime geldim geri...

8 haftalık yasal iznimi alırsam bayağı bir yırtmış olurum sıcaklardan
ama evin salon cephesi batıya bakıyor :)
ay ne yapayım göreceğiz havalar nasıl olacak...

köpüşü bende beğendim kendi kendime
tablet süperde
ben paint brush la kademe ilerleyemiyorum
ne ayıp dimi
çalışıp öğreneceğim diğerlerini
gözüm korkmazsa tabi...

Nihan dedi ki...

hamilelerin vücut ısısı 4-5 derece fazla oluyor.klima,vantilatör,ne varsa çare olacak devreye sok.batı olmasında sakınca yok.yazın sanıldığının aksine güneş batı cepheyi teğet geçer.kuzey cephe varsa tası tarağı oraya topla.zamanla öğrenirsin bu halde kendini zorlamaya gerek yok.sonrasında ufaklıktan vakit olmayacak zaten.neredeyse 3 yıl:))

tıksımı dedi ki...

merak sadece sende olsa...:)
biz ailecek meraktayız...buldumcuk mu olduk acaba dedim mustakbel anneanneye dün..olduk tabi olmıycaz da ne olcaz miniciğimiz yolda dedi!
ve yine haklıydı...merakla bekliyoruz 15 haftanın sonunu...ve tabiki sana olan özlemimizla...ama bak geliyorum haftaya yine yanında olacak sarı böceğin...

gSd dedi ki...

ewet sayın tıksımı böceği
ailenin miniği sen miniciği bu olacak galiba :)

bu dönemde bu kadar sık gelip gittiğin için doğumdan sonra her haftasonu gelme hakkına sahip oldun...
aa bak kız yüzünden geliyo demiycem :D

 
template by suckmylolly.com