Salı, Aralık 15, 2009

zorlada olsa


hallettim..
yaklaşık 10 şikayetle
ayda tonlarca parayı neden aldıklarını
nereye kullandıklarını bilmediğim digiturk ailesinin
kullanışlı kutu sahibi üyeler topluluğuna katılmayı başardım...

teknik servis elinde benim kutunun aynısıyla gelince
alevleri gözümde hissederek uyarımı yaptım
"bak, senin bir suçun yok, muhattabım da sen değilsin
ancaaaaak bu kutu benimkinin aynısı
kışt kışt al götür bunu
istemiyorum... 
plus üyeliğe geçmekmi!! 
duymamış olayım"

20 dakika sonra yeni kutu bağlanmış
kumandası sehbada yerini almıştı

akşamın ilerleyen saatlerinde
ses sistemini devreye sokup
cıyır cıyır sesle karşılaşınca
korktum epey aslında
başıma dert aldım koc'a da kızacak diye ama
allahtan çözdüm 2 dakikada...

maç isteyene maç
film isteyene film
CSI isteyene CSI

bizim ev 
salon "Tek"de
hemde son sürat 
kanal listeli dekoderle....

1 fikir:

Bellek Kutusu dedi ki...

Gözün aydın gSd'cim:)Darısı bizim başımıza artık! Hala gideremedik digiturk'le ilgili sıkıntımızı:(

 
template by suckmylolly.com