Çarşamba, Aralık 16, 2009

...

uzun uzun yazmak istiyorum
yazamıyorum
ya telefon çalıyor
yada biri birşeyler soruyor

sonunda vazgeçiyorum ama
bir dipnot koymadan da kapatamıyorum...

16/12/2009...
yoğun, düne göre daha sıcak
ama griliğinden kış olduğu herhalinden belli olan
kara ankara günü

mesainin sonuna yaklaşırken 
yavaş yavaş
gecenin rengi selamlıyor gökyüzünü
damga sesi geliyor karşı masadan
otomatik tık tık
koşturanlar
telefona cevap verenler
ziyarete gelenler
kontrol için biriken listeler


köşesi parafımı taşıyan yazılar
olanlar olmayanlar
tekrar basılanlar
buruşturulup atılanlar
müsvette kağıt olarak masamda kalanlar
köşesine çizdiklerimle
bana benzeyip ben olanlar...


koşturmacanın dışına çekilip kendime bakışım
ortasında kalıp ne yaptığımı anlayamayışım
her gün 8 saat
evin kapısına anahtarı sokana dek
bu kim olduğunu bilemeyiş
ve her sabah kendini tekrarlayış

0 fikir:

 
template by suckmylolly.com