Çarşamba, Aralık 09, 2009

imkansizliklarin en fenasi

zamansızlıkmış anladım...

6 fikir:

UZAY dedi ki...

yanılıyorsun :)

gSd dedi ki...

ne yalan söyleyeyim yazdım yolladım ve senden böyle bi cvp bekledim...

sende haklısın, bende haklıyım.
ama farkında mısın sana ne kadaaar uzun zaman oldu bi şöyle 4 başı mahmur gelemiyorum bile

neyse
öptüm uzi

UZAY dedi ki...

yapamadığın şeyleri göreceli kavram olan zamana yükleyemessin
sadece engellerinden dolayı haklı sebeblerin vardır.

izafiyet teorisinede başka zaman girerim. :)

gSd dedi ki...

burada atışalım bakalım öyle olsun

senin teorilerin var benim fikirlerim, olgunluğa ulaşmamış teorilerim kısaca...

annem hep kafandaki engelleri kaldırmalısın derdi ki senin dediğin gibi yapamadıklarımı kurguladığım zaman engeline yüklüyor olabilirim veya gerçekten kapasitemin üzerinde şeyle (sayı olarak tabiki :P) uğraşıyorda olabilirim...

insan hayatındaki engeller ister fiziksel, ister psikolojik olsun aşabilir veya aşıyormuş gibi oynayabilir... di mi?

UZAY dedi ki...

demekki uğraştığın şeyleri sayısal olarak aza indirdiğinde veya sana göre önem sırasına koyduğunda sana yetmeyen yaşam anlarına yer açılır.

Zaten oyunun kuralı pesimistlik veya optimistlik değilmi ??

tıksımının dediği gibi yorgunluktan keyifmi almak yoksa of ya genemi yorulacam diyip kenarda oturup bu seferde hayatın nekadar sıkıcı olduğu için şikayetmi edilecek.

yani bardakta hep yarım su vardır ilkesiyle yaşamak.

gSd dedi ki...

bardağın dolu tarafı: yaptığım herşeyi seviyorum
iş hariç tabi ;)
bardağın boş tarafı: tek problem yapamadıklarımda aklımın kalması :)

 
template by suckmylolly.com