Perşembe, Aralık 03, 2009

sıkılmışdım daha da sıkıldım

gün dönünce işler hafifler sanmışdım
galiba çoğalmış bide...




kalabalık içinde tek başına
şu an yaşadıklarımsa kendi dünyamda


çok eskiden okumuştum bir yerlerde
bu güne dek hak vererek
"en büyük yanlızlıklar kalabalıkda yaşanır" diye

nereden doğdu içime bu his
nasıl etmeli de göndermeli
evde olsam eşofmanlarla
sıcak su kupamda
yok yok böyle düşünmek
daha da sıkıntı verecek

 ------------
"düğün hikayemiz"  attack site olarak bildirilmiş
her sıkıntının altından böyle şeyler çıkıyor işte...

 ------------



2 fikir:

UZAY dedi ki...

yalnızlığa sormuşlar en çok nerde gezersin diye
kalabalığın içinde demiş

gSd dedi ki...

yanlızlığım yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin...

ne severim bu şarkıyı ben :)

 
template by suckmylolly.com