Çarşamba, Mart 23, 2011

7 ay


koskoca 7 ayı yuvarladık
hemde kucak kucağa

sen büyüdün serpildin
ben afalladım alıştım
afalladım alıştım
böylede devam edecek

son son 
enteresan sesler çıkarıyorsun
seni ayakta tutup
1 sağa bir sola sallayınca
adım atar gibi yapıyorsun

aa bu gün yeniden yoğurt yedin
beni pek 1 mutlu ettin

inat etmeyi de öğrendin

en büyük meşgalelerinden biri ise
uyanınca yatağında
korkulukların koruyucusundaki
mini minnacık kurdeleleri söküyorsun
çok çalışıyorsun çok


asıl bana 7. ay hediyeni söyleyeyim
bir alışveriş merkezinde
otururken karşılıklı
sen pusetinde
aldın battaniyeyi
kapadın yüzünü 
"ece nerde, nerde ece" dedikçe ben
açtın açtın ceee yaptın bana
inanamadım...

seni çok seviyorum miniğim
pandam balkabağım kuzum
canım ciğerim aslında


*7ay
Posted by Picasa

1 fikir:

özlemköse dedi ki...

Ne kadar harika bir fotoğraf; kelimeler kifayetsiz...

 
template by suckmylolly.com