Perşembe, Mart 24, 2011

1 bomba daha


son son pek 1 inatçı
pek bi mızmız bu küçük kız
diş diyiyorum
cık çıkmıyor
gaz diyorum
yok rahatlamıyor!!!

galiba yeni yetiler kazanıyor
kafa beden hep meşgul
ondan böyle yapıyor

bu günün hikayesi 
gene bana inanılmaz

9.5 aylık bir kız bebek
annesi tepeden ellerini tutmuş
mıntık mıntık yürüyordu
minicik şey öyle enteresan gözüküyordu ki!

ece onu izledi izledi 
kendisine çığlıklar atıp alkış yaptı
sonra karar verdi
4-5 adımını da atıverdi

şak diye düşüp bayılmadığıma şaşırıyorum

*7ay 1gün
Posted by Picasa

2 fikir:

yıldız dedi ki...

Ahh bu hakikaten bomba,harika bir şey,nice güzel adımları,güzel başlangıçları olsun,öperim tatlı yanaklarından!

gSd dedi ki...

yaa çok enteresan 2-3 adım atıyor her tuttuğumda
hala inanamıyorum...

 
template by suckmylolly.com