Perşembe, Eylül 16, 2010

problematik

tansiyon problemimden bahsetmişdim
2 gündür peşinden koşuyoruz babamla
annem evde kuzu nöbetinde
sürüden kaçıp kurda yem olmasın diye

dün doktorla görüştük
bu gün tekikleri bitirdik
böbreklere de ultrasound ile bakılıyormuş meğer

geçen ay baktığımızda kuzuyu sevdiğimiz yerlerde
yeniden eski sahipleri ikamet etmeye başlamış
şaşırtıcı
onun kalp atışlarını duyarken
artık damarlarımdan geçen kanın akışını duyuyoruz
o beşiğinde
benim göbek terk edilmiş vaziyette

çok çok tuhafıma gitti bu gün
doktorun elinde alet bir sağa bir sola
nefesini tut
rahat
nefesini tut
rahat
derken
böbrek damarlarımın ikisinde de daralma tespit etti
hiper tansiyona sebep olurlarmış
ve o tansiyon tıpkı benimki gibi ilaçla felan da düşmezmiş miş de miş

anjiyo olunurmuş
balonlu anjiyo
damarlar bir güzel genişletilirmiş
tansiyonda normale dönermiş!
tekiklerin tamamı 21nde çıkacak
ben geri doktora
bakalım ne önerecek

ama ben gene korkuyorum
ya ayık yapıyorlarsa o anjiyoyu!!

*24 gün - 3 hafta 3 gün

3 fikir:

Peren dedi ki...

Maili yazdıktan sonra yazını okuyunca sorularımın hepsinin cevabını buldum...kolaylıkları diliyorum Gsd'cim..umarım en kısa zamanda, çabucak herşey normale döner..sağlık gibisi yok..aklım sende....

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok geçmiş olsun. anjio ile bitiyorsa bence hiç korkmayın, çünkü biliyorsunuz tansiyon gün günden müthiş tahribatlara neden olabiliyor.

Nihan dedi ki...

ahh canım yaa,noldu bize:))şimdi ne durumdasın merak ettim.ben de korkuyordum.sakın korkma.herşeyin iyi olacağına eminim.geçmiş olsun.haberleri bekliyorum.

 
template by suckmylolly.com