Cuma, Eylül 10, 2010

mum tutturuyorsun

canım küçük kuşum
baksana tüm alışkanlıklarım rafta
ne kadar böyle devam eder
ben ne kadar dayanırım bilemiyorum
herşeyi kenara ayırdım
senin yanındayım
sen bazen melek 
bazense şeytan bebek
normaldir bebekdir
dünü bu gününe uymaz diyerek
uğraşıp duruyoruz seninle
ama emin ol
tamamen sevgiyle


23ünden beri başımıza gelenleri yazalım birde
ameliyatta tansiyonum 18lere fırladığından
göremedim seni öyle ilk anda...
sonra verdiler elime hastanede
minik kuzu
demekde erken davranmışım sana
hakikaten mini minnacıksın
eve geldik tansiyon düşmedi
ilaç üzerine ilaç
ilk duşdan sonrada süt bastı mı beni
iltihap olmuş
fena olmuş
hemen antibiyotik
hadi atlattık derken
bende bağırsak bozukluğu
sende aynı şekilde
huyun suyun değişti gitti
sabırla bekliyoruz iyi olalım diye
bunu da atlattık mı
listeyi uzatmadan 
sen bizimle
biz seninle
tam gaz hemde
uğraşmaya devam
tamam mı
tamam tamam...

*13 gün - 2 hafta 5 gün

0 fikir:

 
template by suckmylolly.com