Pazartesi, Nisan 05, 2010

kürkçü dükkanı


ilk hafta hareket yasak
bana değil ona ona 
maymun surata!
2. hafta istesemde hareket edemedim
bahanesi yok beta beta!

bir sağa devril
bir sola
15 gün geçmiş 
kürkçü dükkanından uzakda
tuhaf ama
sanki buralarda olmalıyım daha...

bahar gelmiş
hatta bizim bahçeye
istanbulu kıskanıp
laleler bile ekilmiş

ufak bir hesapla 
4 ay daha gider gelirim
sıcak 
güneş 
dinlemeden

sonra bana 
uzunca kısa 1 ara
ama sadece masa başına...

3 fikir:

Peren dedi ki...

Hey Gözde!!
Kendi kendine mırıldanır gibi yazmanı çok seviyorum...
Burası çok özel bir yer, en başından beri biliyorum...
Sonunda cesaret ettim yazmaya...
Senin gibi kafiyeli ama...
Uzun olmasını kafaya takma...
Bir de aileniz büyüyor, doğru tahmin di mi, merak ediyorum sonsuzca:)

gSd dedi ki...

peren merhaba :o)
nasıl gülümsetti yazdıkların beni
hayal bile edemezsin
asla...

tahminin tam 12den
ama ben
nasıl çekiniyorum onu yazarken

kıskanıyorum hayatlarını pıtır pıtır yazabilenleri
bende açılır mıyım acaba
maymun suratla tanışınca?

Peren dedi ki...

En kocamanından tebrikler Baygın Balık'la Uslu Kuş'a...
Ortak oluyorum sevincinize usulca...
Pıtır pıtır yazmanı bekleyeceğim...
Güzel gelişmeleri kaleminden okuyunca keyifleneceğim...

 
template by suckmylolly.com