Salı, Nisan 27, 2010

hayatlar


dolaşırken şehirleri hızlıca
apartmanların üst üste dizilmiş pencereleri 
çeker mi dikkatinizi
sebepsizce?

nasıl bir dünya var ardında
pembe mi hayatlar
loş mu kalpler
mutlu mu çocuklar
kavgalı mı yaşayanlar...

bu taş kaplı evin 
taşlı önü
denizle kucaklaşıyor

neler yapıyorki içerdekiler
duvar gibi taş kaplı değildir 
di mi kalpleri

bazen bir kahve yapıp
kurulup koltuğa
bakıyorlar mıki pencereden
lacivert denize kapılıp
sonsuzluğa uzanıyor mudur
düşünceleri

sonra birden
oturdukları yerden fırlayıp
içerideki odaya gidince
unutuyorlar mıdır
neden kalktıklarını
tıpkı benim gibi...

5 fikir:

tıksımı dedi ki...

makıne olmadan resım...
resım olmadan yazın olmazdı:)
sen olmadan ben ben olmadan sen bugünkü gibi olmazdık..
yazdıklarınla ne alaka?"kel " alaka ama olsun yazasım geldi benimde tuzum olsun istedim !

Peren dedi ki...

bu satırlar çok şey ifade ediyor bana...yazdığın ilk andan beri belki dönüp sanırım hep de okuyacağım...ben yazmışım gibi , çok garip...benim gibisin..senin gibiyim...hep yaz...

Peren dedi ki...

şöyle yazacaktım; "yazdığın ilk andan beri belki dönüp dönüp 3-4 kez okumuşumdur"

gSd dedi ki...

kırmızı yanaklı
şımarık gsd oldum bir anda yazdıklarını okuyunca

çok yazasım vardı sabahdan beri
biraz işim engelledi
birazda toparlayamadım düşünceleri

bu 2 canlılık hakkında yazmak istiyorum en azından 1 başlık

hem konu hassas
hem ben pek bir yabancıyım durumuma
birde ya çirkin olursa yazdıklarım

şımarık gsd tedirgine mi dönüştü ne :)

teşekkürler perencim...

Peren dedi ki...

Yazdıklarının çirkin olması ihtimali yok ki Gsd!Dupduru ve derinliklisin ve bu sensin..sen değişmediğin sürece yazdıkların da değişmez..değişmeyeceğine göre:)....

 
template by suckmylolly.com