Cuma, Temmuz 13, 2012

ne yapıyor


benim kavramı gelişti iyiden iyiye
kuzusunu sevmek isteyene
"sen sevme ece sevsin" diye cevap verebiliyor

t-shirtünü maymunuyla paylaşamıyor

beni nam-ı değir annesini
kimselere bırakmıyor

ece mi güzel anne mi
sorusuna
sırıtarak keyifle
"anne" diyor
beni benden alıyor...


oyun kuruyor
oynuyor..
babayı anneye şikayet ediyor
sakallar batınca
"bab'a acıyo keşeeeeer misin?"
diyerek çıkışıyor...


yüzünü büzerek sevimlilik yapıyor
anlaşılana kadar
dediğini tekrar tekrar 
tekraaaaar ediyor


abilere güzel görünmek için toka takıyor
pamuk kediyle kömürü 
kaktırtıp kaktırtıp söyletiyor


telefonla sohbet ediyor
"alo
iyi mişin?
hahahahaaa
gelsene buraya
tamam
baybay"


"anne şen herşeyi biliyor musun??" die soruyor
sıkılıp da sonuncusuna cevap vermezsem
"bilmiyomuş" diye yorum yapıyor
 
şarkıları seçip seçip bana söyletiyor
"anne tandırdım şölesene"
"anne uuu şölesene"
"anne det deil şölesene"
kısaca şölesene anne şölesene...




"saat buçuk oldu
uyumam lazım
süt anne öbür mee-cik annecim
uyku!!!!!!!!!"
diyerek isyan ediyor




inatla yemeğini kendi yemeye çalışıyor
beğenmediyse
aç kalıyor


anneannesini görünce cin
babaannesini görünce bebek
sabri dedesini görünce et
dedesini görünce denize gitmek
"ppp" yapmak ve
"fener gol gol gol"
"hadi beee, tüh beee" demek
bab'a sını görünce 
tabakanlara mama vermek istiyor




gezmeye gitmeyi sevmesine rağmen
herşeyin bir zamanı var diye düşünüyor
haftaiçi akşamları
öyle atta matta gitmek istemiyor
hele bab'a evdeyse
çıkartırsak evden
burnumuzdan getiriyor
"ıı ııh gitmeyelim
evde kalalım" diye
beyanat verebiliyor...


 
sahilde yürümüyor

dalga vurduğunda
su dolu kovayı alıp kaçıyor
cidden tahammülü yok

denize girelim dediğinde
kucağa yerleşiyor
gıkını bile çıkarmadan ıslanmaya izin veriyor
dahası
"bırak beni kendim yüzücem" diye 
benimle kavga bile ediyor! 

canı çıkmak isteyince
"annecim üşüdüm ben" diyerek
durumdan sıyrılıyor...




yolcu ederken durumu geciktirme yolunu da çözmüş
"budan da öp
budan da
budan da
budan da
..."
ve sonsuzluk tabiki bunun sonu


*1yaş 10ay 2hafta 6gün

1 fikir:

ruhdagı dedi ki...

Allah'ım çok şeker.

"budan da öp
budan da
budan da
budan da
..."

bu beni kalbimden vurdu :)

Sevgiler.

 
template by suckmylolly.com