Cumartesi, Ağustos 13, 2011

mamm ma


hayat seninle güzel
hayat seninle zor


yazın başında
eski annelerden biri
oğlu için "başıma gelen en güzel felaket" 
diyerek beni olduğum yere çakmıştı
ne tanımlama ama...


kuzum bu gün öğlen gözleme!!!
akşam da makarna sefası sürmek niyetindeydi


öğlen aldık yemeğini 
gittik 
aklımız sıra biz gözleme yiyeceğiz
de ne mümkün


neyse dedim 
bi parça yedirdim
tabi kendi yemeğini ağzına sürmedi


akşam oldu
yemeği yine önümde
"haaam haaam ham" eşliğinde 
ama yine yemiyor


ekmek koyuyorum üzerine
nasıl 1 kabiliyetse 
kaşıkdan sadece ekmeği alıp
tüm yemeği bana geri iade edebiliyor!!


bizim makarnalar sofraya geldi
-biz biraz fena besleniyoruz galiba-
yemeyen ece
bide üzerine mıııy mııy mııy
masaya uzanıp duruyor


tepem attı tabi
biraz! sinirli
ne istiyorsu eceee diyince
durdu
boncuk boncuk baktı
ve açıklamasını yaptı
"mammm ma"


*11ay 3hafta

2 fikir:

tıksımı dedi ki...

eskı ve sonsuz anne..
hayat ne cabuk degısıyor..
tadını cıkarmak lasım herzaman...

gSd dedi ki...

Yaa sorma
Icim oyle aciyor ki

 
template by suckmylolly.com