Cuma, Temmuz 23, 2010

dönüm


iş bitti
günler yeni işlere gebe

işaretlemek lazım
hep dediğim gibi günleri
bu hepsinden farklı olarak
resimli oldu bide...

odayı bekliyoruz
ilk saatlerinde iznin
eve rüzgarı girecek kuzunun
dolaplar yerleşecek
1de valiz hazırlanacak
doğuma gitmek üzere

tuhaf oldu içim ayrılırken
dönümler farklılaştırıyor beni
bakışımı değiştiriyor
ne vardı ki
gidip gelseydim diyiveriyorum
çektiğim sıkıntıları unutarak

177. ay bu gün bide
koc'A ile birlikte
bana deselerdi o gün
bekle sabırla
koşarak kaçardım
demediklerinden bekledim
herhalde

kıpır kıpır şu anda
anladı oda
bişiler değişiyor
dışarısı ona
hızla hazırlanıyor

2 fikir:

Nihan dedi ki...

ne tatlı hatunmuşsun meğerse.:))az kalmış Allah kurtarsın diyelim.kuzu gelince seni zor görürüz artık:))))))))))

gSd dedi ki...

kuzu gelmeden işleri geldi :)
ama haftaya yanlızım,bol bol pc başı olur herhalde

bu aradaaa ben çok kolay şımarırım :D

 
template by suckmylolly.com